"Tots volem viure al cim de la muntanya......peró tota la felicitat esdevé mentre i pujem"



viernes, 22 de abril de 2011

RIUGREIXER

En el primer moment que vaig veure aquest sector em semblava del tot impossible que jo em vellugues en aquest tipus de roca.. creia que nomes s'em donaria be escalar a margalef,monserrat, mal pas... pero estava del tot etivocada i ara estic super fanàtica amb aixo dels laterals i les regletes que predominen en aquest sector.

                                           Jo a  ( Directa Pim-Pam 6a+)


En aquesta via vaig ficar-m'hi de primer i a vista, i encara que no puc dir que la vaig encadenar em va anar fenomenal!!!  Vaig comprovar que puc controlar el factor psicològic..jeje... la por o el respecte que tinc a anar de primer i en vies que no conec mes..., agafarme de regletes petites ,equilibrarme de quasi res de mans, a l adherència del peus etc...
                                                                                                                   ....a la pròxima ja ets meva!!!!

En aquest sector el progrés l'he pogut palpar amb les mans...jeje
Vaig encadenar-hi de segon,segurament la via mes llarga que he fet fins ara, (la variant de l' orfe,6a+ 30m), INCREIBLE!!!!!!!
 I tambè cal esmentar la Riki park 6a+,aquesta via la vaig haver de desglossar per encadenar-la, per mi té un parell de pasos que tela!!!!, però amb ganes i un xic de paciència...jaja.., je és meva!!!!







............i ara desprès d'uns dies a riu gréixer, el meu nou projecte es troba al roc de l' alou, efecte 2000 6b, i quin 6b... de moment encadenat de segon i ara a fer-ho de primer!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario